Saturday, November 22, 2008

Lama tak update blog sebab tak chat4 hari sakit perut yang teramat sangat esp.mlm.Tak pasai apa.... staf aku kata syok sgt pasai PTK dpt 4 bkn sebab tu.Ask SN to help bwa g causalty dpat satu jap inj tramal .lawaknya dr.Wei kata muscle pain.u ada wat aerobik ka? ke,keh mana nak sempat anyway dia tnya nak mc brapa hari i bagi u 3 hari,aku jerit tak pyah bcause dah nak weekend. Pas tu tak puas hati gi jumpa surgeon palpate ckp maybe UTI kot bagi antibiotik,Balik rumah dap tak leh bangun pening,loya n muntah....my hubby very worried amik bus pkul 12n balik smpai umah tengok aku terbaring lagi dia risau. The next day dia bwa aku gi KL jumpa ustazah.. cakap aku ni kena buatan orang hanya tuhan saja yag tahu betul atau atau tidak anyway aku berserah padamu ya allah.Thank to u my hubby begitu concern n sabar menjagaku tanpa sekalipu mengeluh....

No comments: